מלא אוכל טוב במפגש שמש

רוצים להזמין בשרים על האש ממסעדת מפגש שמש ברמת גן? התכוננו לאכול טוב והרבה, כי לא מדובר רק במסעדת שווארמה טעימה במיוחד אלא במסעדה שמציע לכם תפריט ענקי של המון אוכל מצוין ובמחירים הוגנים.

מה יש כאן? מה אין כאן?! קודם כל אנחנו מכינים לכם הרבה בשרים עסיסיים על האש: אנטריקוט, מעורב ירושלמי, לבבות, כבד עוף, קבב, פרגית וגם חזה עוף, שניצל ושווארמה כמובן.

בשרים, אוכל ביתי ועוד מנות טעימות

אפרופו שווארמה, אצלנו יש לכם מבחר של כמה סוגים: שווארמה הודו, שווארמה פרגית, שווארמה מיקס הודו ופרגית, שווארמה עגל וכבש, שווארמה מיקס הודו, עגל וכבש ושווארמה מיקס פרגית, עגל וכבש.

את כל הבשרים הללו תוכלו להזמין בתוך פיתה, בגט או לאפה עם סלטים ביתיים ורטבים לבחירתכם, במגש לצד שתי תוספות לבחירה או נטו בשר ללא תוספות, סלטים ורטבים.

רוצים עוד אופציה טעימה למי שחושק בהזמנת משלוחי בשרים? לכו על ההמבורגר 250 גרם שלנו!

אבל זה ממש עוד לא הכול, וחוץ מלהציע לכם בשרים על האש ברמת גן אנחנו עושים משלוחים של עוד הרבה אוכל מצוין.

מה עם לנגב חומוס טרי? צלחות החומוס שלנו כוללות חומוס עם טחינה, חריף, שמן זית-לימון ותבלינים, ואפשר גם להזמין חומוס פלאפל, חומוס שווארמה (סוג השווארמה לבחירה) וחומוס מעורב ירושלמי.

ולמה שלא תכניסו לארוחה שלכם קצת טריות ובריאות עם סלטי שמש שלנו? סלט עגבניות חריף עם קבב, סלט קיסר עם חזה עוף, סלט ירקות עם גרגירי חומוס ושווארמה וגם סלט ירקות עם קוסקוס ואנטריקוט.

את הארוחה שלכם מומלץ לחזק בתבשילים הביתיים שלנו: הום פרייז, פירה, קוסקוס עם ירקות, מג'דרה ועוד. ומה עוד לא ציינו? את הנשנושים שלנו – קובה בורגול, שיפודי ירקות על גחלים, צ'יפס ואחרים.

בקיצור, אתם מוזמנים לפתוח שולחן בעזרתנו – עם עצמכם, עם הקולגות במשרד, עם בני הבית או עם החברים.
רק אל תוותרו על סיום הארוחה שלכם בקינוח מתוק ממבחר הקינוחים הקלאסיים האהובים שלנו, בין שזה מוס וניל אוראו, קדאיף, בוואריה או מעדן אחר.

להזמין משלוח בקלות ממפגש שמש

מה עוד חשוב שתדעו על מפגש שמש רמת גן? שיש לנו תפריט כשר למהדרין (רבנות רמת גן), ושהוא כולל גם דילים משפחתיים כשרוצים להזמין לחבורה גדולה של רעבים.

היום ממש קל להזמין אצלנו משלוחי אוכל ברמת גן בעזרת אפליקציית משלוחה. סידרנו לכם אפשרות לעשות הזמנה בדרך קלה ומהירה במיוחד. ואתם יכולים לשבת לכם בנוחות בעבודה או בבית, לבחור את המנות שמתחשק לכם לטרוף הפעם ולשלוח אלינו את ההזמנה בקליק.

אנחנו מבצעים משלוחים בכל יום באמצע השבוע מהצוהריים עד הלילה לרמת גן, בני ברק, גבעתיים ואזורים נוספים בסביבה.

אז מתחילים להיות רעבים? אנחנו מחכים להזמנה שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור